Poštovani,
informišemo Vas da Agencija za javne nabavke Bosne i Hercegovine radi na uvođenju poticajnog okruženja za uspostavu organa zaduženih za centralizovane nabavke, koje su u praksi pokazali značajno poboljšanje učinkovitosti i efikasnosti provođenja postupaka javnih nabavki.
Agencija za javne nabavke BiH kroz program pomoći i podrške od strane USAID Projekta E-Governance Activity u periodu od juna 2022. godine do jula 2023. godine razvila je potpuno novi informacioni sistem za centralizovane nabavke koje će provoditi centralni nabavni organi, a sa ciljem znatnog olakšanja u provođenju ovakvih nabavki.
Informacioni sistem za upravljanje centralizovanim nabavkama je zamišljen i razvijen kao web baziran informacioni sistem čiji skup funkcionalnosti obezbjeđuju informatičku podršku procesima javnih nabavki koje provode CNO.
Informacioni sistem za upravljanje centralizovanim nabavkama se sastoji od funkcionalnih cjelina:
- Upravljanje korisnicima modula,
- Upravljanje listama UO za koje će se vršiti centralizovana nabavka određenih predmeta nabavke,
- Upravljanje listama artikala iz odgovarajućeg predmeta nabavke,
- Upravljanje procesom iskazivanja potreba,
- Upravljanje procesom provođenja postupka javne nabave,
- Kreiranje narudžbenica i ugovora na temelju zaključenog okvirnog sporazuma,
- Upravljanje realizacijama ugovora.
- Izvještavanje
Korisnici Sistema su:
- Administrator sistema (Agencija za javne nabavke)
- Centralni nabavni organi
- Ugovorni organi za koje centralni nabavni organ provodi postupak javne nabavke
- Anonimni korisnik
Informacioni sistem za centralne nabavke je integrisan sa portalom javnih nabavki (IS e-Nabavke dostupan na adresi www.ejn.gov.ba), što podrazumijeva sinhronizaciju oba sistema i razmjenu podataka s ciljem konačnog objavljivanja obavještenja u postupcima javnih nabavki.
Želimo Vam uspješno korištenje ovog informacionog sistema i nadamo se da će Vam olakšati provođenje centralizovanih nabavki.
S poštovanjem,
Agencija za javne nabavke Bosne i Hercegovine